5 Mayıs 2013 Pazar

Büyüdük Büyüdük Mavi'yle Büyüdük!

Epey oldu yazmayalı...çünkü en conconlu en hareketli dönemlerimizdeyiz. 6 Mayıs'ta tam 9 aylık olucaz!
Artık ver yiyim ört yatıyım bebek modlarından çıktık, nerede ne var, nasıl tutulur,nasıl çekilir, ağza nasıl götürülür, nasıl odadan odaya geçilir peşinden nasıl koşturulur ...! :) durmuyoruz yorulmuyoruz...
  "Öğrenmek" değişmiyor bir tek.Her gün yeni bir şey öğrenmek.Zevkle,şaşkınlıkla,hayretle... Örneğin rastgele dinlediğimiz müziklerde bakıyorum artık beğendiklerin, ayırdettiklerin var:) melodiye eşlik ediyorsun, eğleniyorsun bunu görmek beni benden alıyor:)
 Yemeklerimiz artık basbaya "yemek" oldular tadına baktıklarından beğendiklerini her gördüğünde ısrarla, ağlayarak istiyorsun artık.Bu yönünün bana benzediğini düşünüyorum:)
  Kıyafetlerin artık üzerinde kendini gösterir oldular, bildiğin yakışıklı bir velet oldun ..şimdiden kıskanmıyor değilim zaman zaman...hatta babana takılıyorum "oğluna bak da biraz stil öğren" diye:)
 Mayıs'a geldik, havalar çok güzel ısındı.Hergün birlikte dışarıya çıkıp hava almaya çalışıyorum...Hastalıklı kış dönemleri uzak olsun artık bize.
 Çocuk parkına yavaş yavaş adapte olmaya başladın.Bu durum ilerde başıma çok iş açacak belli ama ben her türlü razıyım...
Yakında hepbirlikte denize de gideriz bakalım orada ne coşkulu yaramazlıklar yapıcaz bekleyelim görelim:)
 
sadece son birkaç gündür bu kadar harekete benim bünyem alarm vermeye başladı artık..geceleri düzenli uyuyamamak ve gündüzleri de sürekli hareketli bir yumurcağın peşinde olmak bünyemi biraz zayıf düşürmeye başladı.. sabah uzun süreli bir baş dönemesi ve sonrasında mide bulantısı yaşadım.İyi ki Armağan evdeydi ve hemen doktora götürdü..Vertigo imiş yaşadığım şey.. bir kaç ilaç ve dinlenmenin iyi geleceğini söyledi doktor..tek başına bu çok zor .bu yüzden hemen destek kuvvet devreye girdi ve anane adana'dan yola çıktı.. şu an yolda, sabah kavuşuruz ...


Hayatın boyunca herşey çok güzel olsun yavrum...her zaman mutlu ol...üzüntü ve keder baş edemeyeceğin şekilde hiç uğramasın sana... annen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder