6 Şubat 2013 Çarşamba

büyüyoruz

     
    Mavi Bugün yani 6 Şubatta tam 6.ayını doldurdu :) yarı yaşında, kocaman oldu oğlum:)
  Onun büyümesine, yeni şeyler keşfetmesine, bunları yapmaya çalışmasına tanık olmak dünyanın en güzel süreci. Her günümüz dolu dolu geçsin, her an gülücüklerinin sesi duyulsun istiyorum. Onunla çocuk olmak benim en güzel sığınağım oldu.Bağıra bağıra şarkı söylemek, oyuncaklarla oynamak, uyku hallerimiz en güzel anlarımız.
Tabi her zaman güllük gülistanlık bir süreç olmuyor bu ne yazık ki...Geçen hafta çok hasta oldu Mavi... Ateşini 3 gün düşüremedik, burnu tıkandı, bu yüzden ememedi, halsizleşti...Grip virüsü kapmıştı maalesef..Bağışıklığıda zayıflamıştı..Bunları anlamak için Mavi'den kan aldılar ve adeta kalbime bıçaklar sapladılar:( o küçücük ellerinden, kollarından biz öpmeye kıyamazken kan almak için damar aradılar...İçim dağlandı resmen...Doğdu doğalı ilk defa acıdan ağladı oğlum...Aklıma geldikçe hala sinirlerimi bozan günlerdi.Bu ilk hastalanmamız değil ama ilk defa bu kadar ciddi bir süreçten geçtik..

Neyseki Mavi'nin neşeli mizacı bunun da üstesinden geldi. Adeta her zaman aşkla gülen gözleriyle bana teselli verdi.. Ellerini tuttukça kalbim ısındı.kokusunu içime çektikçe güneşim doğdu..
Tam iyileşmediğimiz ve bağışıklığımızı kuvvetlendirmemizin gerekli olduğunu düşündüğü için Mavi'nin doktoru biraz hastanede yatmamızı uygun gördü.5 gün kaldık Maslak Acıbadem'de..Mavicik normalde de hergün dışarıya çıkmadığı halde hastanede çok sıkıldı.İlaç vermek için içeriye gelen Hemşirelerin üzerine atlıyordu neredeyse oynamak için:) Ufacık bebek ne anlar ki? diyordur belki bilmeyenler ama kesinlikle sosyal bir cüce bu bebekler:)
Hemşireye "biz burada sıkıldık biraz Maviyle gezmek istiyoruz, hiç bebek var mı bu katta ?" diye sordum, "burada genellikle Onkoloji bölümü hastaları yatıyor, çocuklarda var ama bu kadar küçüğü yok" cevabını alınca üzüntüm ikiye katlandı:(Bir kaç gündür rastlamıştım çünkü koridorda o çocuklara.. Biz grip olunca bu kadar kederlenmişken o çocukların ve ailelerinin psikolojisini tahmin bile edemiyorum..Çok üzüldüm.
Tüm içtenliğimle dileğim o dur ki hiç bir bebek acı çekmesin,hasta olmasın ve hemen iyileşsinler...Gerçek olamayacak kadar zor, dünyanın kanununa aykırı bu istediğim biliyorum ama yine de diliyorum:(
Yani sözün kısası mutluluk ve eğlence kadar hastalıklarda büyütüyor "beni" ve bizi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder