11 Şubat 2013 Pazartesi

Hergün 1 keşif

Mavi'm Aras'ım bi tanecik oğlum,
Hergün seni bana verdiği için Allaha şükretme sebebim...
Şimdi sen 6.ayını tamamladın ve yavaş yavaş yerine sığmaz oldun...sürekli bir keşif halindesin , buna hergün şahit olmaktan sooonsuz bir zevk alıyorum. Beni her geçen gün yaptığın bir hareketle şaşırtıyor, yüzümü güldürüyorsun:)
Henüz emeklemiyorsun ama  döne döne istediğin, gözüne kestirdiğin her yere gidiyorsun.Örneğin dün salondaki ünitenin çekmecelerini açmayı başarmışken, bugün oturma odasındaki kitaplığı kestirdin gözüne..kitaba ilgin çok  erken başladı:)emeklemen yakındır bence...
Ek gıdaya geçtin ve maaşallah çok zevkle yiyiorsun... yeni tatlara açık olman ve bunları beğenip zevkle yemen tamamiyle benden geçmiş sana eminim:) Bugün babana bi sürü şey sipariş ettim, sana çeşit çeşit güzel mamalar,çorbalar, püreler yapacağım..
Bu durum sende değişikliklere de yol açmadı değil, artık kakan bir hardal kıvamında değil:) git gide koyulaşıyor beni benden alıyor! yeriz biz onu:)
Daha çok miniksin ama daha şimdiden müziğe, animasyona, çizgi filmlere çok ilgilisin...bu huyunu da benden almışsın besbelli...müzik değilde çizgi filmlerde ve tv'de üzülerek söylüyorum ki sınırlamalar koymak zorundayım ..bu senin motor gelişimini, ve diğer algılarını yavaşlatıyormuş bebeğim.. herşey senin iyiliğin için...
Geçen hafta hastanede geçen sürede senin yaşanılan olaylardan(kan alma, buhar verme v.s.) en az travma ile kurtulabilmen için çok faydasını gördük ama ne yalan söyleyim.. kim ne derse desin biz çok seviyoruz Psy ve Gangnam şarkısını :) bir de baby einstein serisini tabi:)
 yeni maceralerını dört gözle bekliyorum !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder