11 Şubat 2013 Pazartesi

Diş geldi diş! :)

      
         Hemen her günkü gibi saat 6 sularında minik minik sesler çıkararak uyandın yine o sabah. Babanda hemen yanımıza aldı yatakta oynayalım, biraz da uyuklayalım diye... oynarken oynarken gülücükler saçtın etrafa ve baban bir şey gördü; "sevtap yoksa bu dişmiii?" uyku sersemliğim o saniye gitti zıplayıp hemen yanınıza geldim görmeye çalıştım, ben çalıştıkça sen kapattın , en sonunda açtın ağzını ve gördüm o minik dişçiği:) Şimdiye kadar böyle bir olaya şahit olmamıştık ki geçirilen süreci anlayalım...Belki de orada sinyaller veriyordu minik dişcağız biz anlamadık bile.Acaba geçen haftaki hastalığında bu dişinde mi katkısı vardı diye düşünmeden edemedim :/
her neyse olan olmuştu, şimdi bu mutluluğu yaşamanın zamanı,otuziki tane inci gibi kuvvetli dişlerin olacak inşallah..
hergün ayrı bir zevk yaşatmayı nasıl becerebiliyorsun o minicik halinle be evladım :))  adamın dibisin bence sen :)
Ha bu arada dişi ilk farkeden hediyesini almak zorundadır unutmadım, en güzel hediyeyi aldırıcaz babaya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder