18 Şubat 2013 Pazartesi

Muffinim:)

          Bugün, ilerde senin bana -anne bana yine onlardan yapsana diyeceğin (öyle ümid ettiğim:) muffinlerden yaptım... ama sen şimdilik hiç hoşlanmadın hatta mikserin sesini duyunca ağlamaya başladın yatıştırıp yatağına götürmek zorunda kaldım:) ama çok lezzetlli olmuşlardı biz çayla afiyetle yidik:)
 Yemeklerden  bahsetmişken bugün sana yoğurtlu yayla çorbası yaptım ama beğenmedin, geçen gün yoğurdu direk vermiştim onu da beğenmemiştin ..Acaba sen yoğurt sevmeyecek misin ? bakalım göreceğiz...Meyveleri bayıla bayıla yiyorsun şimdilik..Ete yeni başladık ve elle yemene izin verdiğim için onu da sevdin... En favori yemeğin çok şükür ki hala anne sütü:) Bundan vazgeçeceğimiz gün biliyorum ikimiz için de çok dramatik olacak..neyse şimdilik bunları düşünmek istemiyorum.. Bakalım zaman bize  neler gösterecek... Bugünlük bu kadar çünkü gözüne kestirdiğin kitaplığın etrafından ayrılmıyorsun, sanki bir fırsat kolluyorsun hı Mavi muffinim ;)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder